From: Die phantastischen Vier, piller.b@magnet.at
Subject: Re: Mir gem Gas, Gas, Vollgas!
Date: Sat, 20 Jul 1996 22:57:21 +0200

Die phantastischen Vier  wrote:

> Der Hardy, der Saupreiss unter de phantastischn Vier, der wo schon laang
> nix mehr raffn duad *hicks*

Anmerkung:

A poar Bier und a wengl a Zeit spaeda hod der Hardy Hoar, de wo ummara
10 Millimetta kuerza san, weil er doch a Heizer ist und so an bessaran
cw-Wert hot und vor allm weniger Gwicht im hohan Schwerpunkt hot. Und
wer woa der Meisterfriseur? Heizer Hoss!

Und jetzt mog der Preiss Hardy no a Wurt sogn:

Hei Leute...
die ham' mir einfach die Haare abjeschnitten!  :-|
Die jemeinen Bergmenschen sind ueba mir armen Preussen herjefalln...
Schei**, die vielen Biere...
Die mach'n mich hia alle feddich, wa!
Ick gloob, ick spinne!

Dirty 'kahl' Hardy

P.S. Corinna sagt, dass Fotos folgen tun werden.